Сенсорні та веб-системи

Інформаційно-аналітичний центр ЕКСОР має багаторічний досвід розроблення та підтримки інформаційно-технологічних проектів. Наші технології з успіхом застосовуються в вищих органах влади, в бізнесі та інших сферах.

Основні напрямки діяльності ІАЦ ЕКСОР у сфері сенсорних технологій:

Виробництво інформаційних сенсорних кіосків, створення інформаційно-довідкових систем “під ключ”

ІАЦ ЕКСОР пропонує модельний ряд інформаційних сенсорних кіосків власного виробництва з широкою сферою застосування та повним комплексом необхідного програмного забезпечення. Наші сенсорні кіоски вже використовуються як Громадські Електронні Приймальні при Кабінеті Міністрів України, Київській міській державній адміністрації, міністерствах, обласних і районних державних адміністраціях.

Крім того наші сенсорні кіоски можуть з успіхом використовуватись в рекламному, туристичному бізнесі, на виставках, в закладах культури і освіти, в системах електронних платежів, в якості електронних каталогів товарів та інших сферах.

Наші спеціалісти адаптують програмне забезпечення для сенсорних кіосків саме під Вашу задачу, здійснять первинне інформаційне наповнення, за необхідності інтегрують сенсорні кіоски з Вашими інформаційними ресурсами.

Наша компанія має 10-річний досвід розробки та впровадження сенсорних систем різного спрямування. Найбільш цікаві реалізовані і перспективні проекти представлені до Вашої уваги.

Пропонуємо послуги із впровадження промислових сенсорних систем, призначених для управління автоматизованими лініями виробництва. Основними складовими сенсорної системи управління об’єктами є  промисловий сенсорний термінал (пульт управління оператора), керуюче та силове устаткування, розміщене у спеціальній монтажній шафі.

До головних переваг пропонованих нами сенсорних систем управління об’єктами належать:

  • реалізація проектів під ключ при вартості у 2-3 рази нижчій, ніж зарубіжні аналоги;
  • підвищення зручності управління ви-робничим процесом;
  • зменшення кількості операторів із обслуговування технологічної лінії, оптимізація затрат часу
  • мінімізація людського фактору у виробництві (на основі автоматизації більшості процесів та ведення електрон-них протоколів роботи операторів);
  • підвищення рівня конкурентоспромож-ності устаткування, покращення загального враження потенційних покупців.

 

Розроблення та інтеграція автоматизованих робочих місць осіб, що приймають рішення (АРМ ОПР)

Пропонуємо стаціонарні та мобільні сенсорні автоматизовані робочі місця керівників, які мають:

  • сенсорний екран (для мобільного варіанту – цифровий електромагнітний планшет), що дозволяє освоїти роботу з автоматизованим робочим місцем за лічені хвилини;
  • простий та в той же час повнофункціональний інтерфейс, який можна віддалено налаштувати під потреби конкретного користувача;
  • широкий спектр комунікаційного обладнання для роботи в дротових та бездротових мережах (WiFi, UMTS, GPRS) – для того, щоб користувач АРМ ОПР завжди міг отримати найсвіжішу інформацію від підрозділів своєї організації;
  • засоби апаратного шифрування даних та біометричної ідентифікації користувача – щоб найцінніша інформація не стала власністю зловмисників.

 

Розроблення та впровадження веб-сайтів та Інтернет орієнтованих систем

ІАЦ ЕКСОР розробку веб-сайтів та на web-систем різного спрямування “під ключ”. Наші дизайнери створять сучасний інтерфейс користувача, зручний і яскравий. Використання сучасних веб-технологій дозволяє створювати системи з широкими функціональними можливостями, що повністю задовольнять Ваші вимоги.

Органам державної влади різних рівнів пропонуємо наступні продукти:

  • Автоматизована система діагностики проектів нормативно-правових актів – полегшення і часткової автоматизації процесу розробки проектів нормативно-правових актів з урахуванням цифрової оцінки експертів та громадськості;
  • Автоматизована система визначення пріоритетів регіональної політики – розробка державної стратегії та визначення пріоритетності проблем регіонів за допомогою цифрової оцінки експертів та громадськості;
  • Автоматизована система ведення реєстрів – створення електронних реєстрів та обробка даних.