Сенсорні кіоски у відділеннях “Укрпошти”: перший досвід

З ініціативи губернатора Дніпропетровщини Олександра Вілкула стартував перший в Україні проект «Адміністративні послуги: спрощений доступ через пошту». 15 жовтня Губернатор Олександр Вілкул та генеральний директор Українського державного підприємства поштового зв’язку «Укрпошта» Оксана Плотнікова підписали відповідний Меморандум про взаємне співробітництво.

У рамках меморандуму про співробітництво облдержадміністрації та «Укрпошти» на базі поштових відділень будуть створені центри, які за принципом «єдиного вікна» надаватимуть населенню адміністративні та соціальні послуги. Першими розпочали роботу за принципом «єдиного вікна» відділення поштового зв’язку у місті Кривий Ріг (№ 6, 69 та 84), у селі Могилів Царичанського району та місті Марганці (№ 6).

Сенсорні кіоски моделі “Елегант”, що встановлені у зазначених поштових відділеннях є частиною єдиної мережі інформаційно-ресурсних центрів Дніпропетровщини, працюють у режимі постійного інформаційного та сервісного забезпечення громадян. Мешканці області завдяки зручному та інтуїтивно зрозумілому інтерфейсу можуть не лише отримати вичерпну довідкову інформацію про адміністративні послуги, а й скористатися низкою інтерактивних функцій, як от відслідкувати стан розгляду своєї справи, у випадку якщо вже була подана заявка на надання однієї з адміністративних послуг.

Особливістю роботи мережі сенсорних кіосків у Дніпропетровській області, яка вже зараз налічує понад 30 працюючих інфоматів (а до кінця року планується розширення щонайменше до 50) є не лише їх централізоване адміністрування, а й автоматизація віддаленого інформаційного наповнення. Для цього фахівцями ІАЦ ЕКСОР було розроблено програмне забезпечення (“Інфо Граббер”), що виконує автоматичне оновлення інформації на кіосках із заданих зовнішніх електронних джерел по локальній мережі та/або мережі Інтернет.

Сподіваємося, що досвід Дніпропетровщини, отриманий під час реалізації цього пілотного проекту невдовзі буде поширено й на інші регіони країни, щоб кожен громадянин міг отримувати якісні та своєчасні адміністративні і соцівальні послуги максимально близько до місця свого проживання.